الخميس، 26 ديسمبر 2013

أسهل وأسرع طريقة لعمل روت (Root) لـ Alcatel One Touch Star




أسهل وأسرع طريقة لعمل روت بلمسة واحدة لتليفون

Alcatel One Touch Star

بلمسة واحدة فقط يمكنك عمل روت لتليفون الكاتيل ون تاتش ستار عن طريق هذا التطبيق البسيط والفعال



Framaroot


اضغط هنا للتحميل

 

 Download Frameroot

 

 

 

 


 سوف تظهر رسالة تأكيد بنجاح أو فشل العملية

للتأكد من اتمام العملية بنجاح يمكننا تحميل التطبيق التالي

Root Checker

 
اضغط هنا للتحميل
 
Download


الآن نشاهد النتيجة

 



مبروك تم عمل رووت للجهاز

مرحبا بكل الاستفسارت والتعليقات :)

14 التعليقات:

ايه البرامج الاساسية بعد الروت
وازاي اشيل الروت وارجع الضمان

بتشيل الروت بنفس البرنامج ... او بتحديث الجهاز عن طريق الكمبيوتر :)
البرامج والتطبيقات كتير جدا يا ريت حضرتك توضح محتاج تطبيقات لايه؟

يعني انا لو شيلت الروت الضمان يرجع؟
وشكراا جدااا

أيوه لما تشيل الروت يرجع .. وعفوا

لو سمحت اختار supr user ولا supr su ؟؟

عملت الروت وعملت ريستارت وبرنامج سوبر يو اس نزل والروت تشيكر ده قالي مفيش روت؟؟

الجهاز بيهنج بمجرد تشغيل الوير لس والبرامج مثل الفايبر والفيس بوك بتهنج جدا والتعامل مع الجهاز لما بيكون الويرلس شغال بطىء جدا جدا جدا ارجو الحل

Ahmed ahmed
هل جربت على شبكة اخرى؟

الزاكره دائما ممتلئه رغم اني مش منزله الا 3 برامج صغيرين جدا علي الكارت كمان اللي هو 8 جيجا ةوعندي 7.600 جيجا من الكارت فاضي ايه الحل

أنا عملت الرووت ومسحت الضبط

العمل روت زيدلك فلوس في العاب مثل sabway

العمل روت زيدلك فلوس في العاب مثل sabway

انا كنت بنزل سوفت للموبايل وبعد كدة فصلت الموبيل من قبل السوفت ميكمل ممكن يشتغل تانى الموبيل انا بعمل السوفت مرة تانية اللاب مشراضى يتعرف على الموبيل ايه الحل؟؟؟

إرسال تعليق